اجتماعیاسلاید شو

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:

گوشت قربانی در ۶۲۰ مرکز نیکوکاری استان جمع‌آوری می‌شود

کد خبر : 58984

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ۶۲۰ مرکز نیکوکاری در استان جمع آوری گوشت قربانی را عهده دار خواهند شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی با بیان این که خانواده های دارای بیمار صعب العلاج، دارای فرزند، مادران شیرده و باردار در اولویت اهدای گوشت قربانی هستند، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان گوسفند، گاو، شتر و مرغ به صورت زنده و ذبح شده، اهدا و بین نیازمندان توزیع شد.همچنین ۵۰۱۰ راس گوسفند،۱۲ راس گاو، سه نفر شتر و ۶۳ هزار کیلو گوشت و حدود ۵۰۰۰ کیلو مرغ به غیر از دام زنده اهدا شده است. سلم آبادی افزود: دفاتر کمیته امداد در کلیه شهرستان ها و ادارات مشهد بابت پایگاه جمع آوری کمک، نذر و قربانی در نظر گرفته شده است. خیران با شماره کارت ۷۴۱۳-۵۰۲۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ ، شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۵۱# و ارسال عدد یک ‌به ۳۰۰۰۸۰۳۳ می توانند در این امر خیر یاری کنند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های کمیته امداد در دهه ولایت و امامت، بیان کرد: تکریم خانواده های سادات به صورت دیدار مسئولین و خیرین و بررسی و رفع مشکلات آن‌ها، توزیع بسته های معیشتی با هم افزایی خیرین، توزیع غذای گرم به ویژه در روز عید غدیر با اولویت خانواده های سادات نیازمند، برگزاری جشن در منازل مددجویان تحت حمایت با حمایت خیرین و … از دیگر برنامه های کمیته امداد در این دهه است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن