اخبار مهم

کشف انواع مواد مخدر و دستگیری ۶ قاچاقچی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

کد خبر : 58706

فرمانده  هنگ مرزی تایباد از کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری ۶ نفر قاچاقچی در حوزه استحفاظی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ ستاد “محمد محمودی” فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به کشور ، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند ، طی یک هفته  گذشته درعملیات های جداگانه موفق شدند ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف نمایند .

سرهنگ ” محمودی”  در ادامه افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در عملیات های جداگانه موفق شدند یک کیلو و ۶۳۴ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک را کشف و در این راستا ۳ نفر را نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند .

وی در ادامه بیان داشت: مرزبانان هنگ تایباد در عملیاتی دیگر از یک دستگاه خودروی تاکسی زرد رنگ ۲ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف نمایند و در ادامه نیز این قاچاقچی قصد تحویل مواد مخدر به فردی دیگر داشت که در عملیاتی غافلگیرانه یک قاچاقچی مواد مخدر که با یکدستگاه خودروی سواری به محل تحویل مواد مراجعه نموده بود ، دستگیر و ضمن توقیف خودروها ، ۲ قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی گردیدند.

سرهنگ ” محمودی” در ادامه از دستگیری ۲ تبعه افغان دیگر خبر داد و عنوان داشت: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند در حین کنترل مسافرین ورودی به کشور ۲ تبعه افغان را که ۸۳۰ گرم مواد مخدر را بطرز بسیار ماهرانه ای به ران پای خود چسبانده و جاساز نموده بودند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند .

فرمانده هنگ مرزی تایباد در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان شبانه روز در تلاش اند تا از ورود مواد مخدر به داخل کشورمان جلوگیری کنند، و با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، قاچاقچیان موادمخدر را شناسایی و دستگیر می نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن