شهری

زنگ استقبال از بهار ۱۴۰۲ در منطقه۶ به صدا درآمد

کاظم یزدان مهر شهردار منطقه۶ از آماده سازی بسترهای گلکاری در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، بسترسازی آیلندهای بلوار مصلی و میادین ۱۷ شهریور، عدالت، شهدای گوهرشاد آماده کاشت گل شد.

شهرداری منطقه۶ ضمن تاکید بر زیباسازی منظر شهری در آستانه سال نو افزود : فضای سبز از جمله بخش های مهم و قابل توجه در ستاد استقبال از بهار بشمار می رود که اقدامات مربوط به آن بطور ملموس در سطح منطقه قابل مشاهده است.

وی افزود: در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ طرح های ویژه فضاهای سبز آغاز و عملیاتی شد که در همین راستا بستر باغچه های میدان های ۱۷ شهریور، عدالت، شهدای گوهرشاد و بلوار مصلی آماده کاشت گل های فصلی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا