اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

مدیرکل میراث‌‍فرهنگی خراسان رضوی:

بازدید از آرامگاه فردوسی و دیگر شاعران در روز ۲۵ اردیبهشت رایگان است

کد خبر : 58572

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: هم زمان با ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی بازدید از آرامگاه فردوسی آرامگاه‌های دیگر شاعران رایگان است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سید جواد موسوی با اعلام این خبر افزود: مدیر کل موزه‌های وزارت طی نامه‌ای اعلام کرده که براساس درخواست رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و موافقت وزیر بازدید از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و سایر شاعران ایران زمین در روز ۲۵ اردیبهشت رایگان است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: به مدیران کل استان‌ها ابلاغ شده که بازدید از آرامگاه‌های شاعران در تمامی استان‌های کشور رایگان است.

موسوی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی دوسه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در محل آرامگاه فردوسی با حضور شاعران، شاهنامه‌پژوهان، فردوسی دوستان، مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

او گفت: این بخشنامه شامل مجموعه فردوسی، خیام و عطار نیشابوری می‌شود و بازدید در این روز از این سه مجموعه در روز ۲۵ اردیبهشت جاری رایگان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن