اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

آیت الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

کد خبر : 58228

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق، فرزند نامشروع استکبار همان اسرائیل غاصب را خار و ذلیل کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: در واقع سپاه موفق شد با ارائه قدرت خود، مقابل جریان استکبار بایستد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی، اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است.

وی ادامه داد: ایران نشان داد اگر قرار باشد یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی ماند.

وی عنوان کرد: پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بارها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.

آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می دانستند که باید به آنها گفت هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.

امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن