اقتصادی

فرشچی در هفته گرامیداشت مقام کار و کارگر خبر داد :

نخستین همایش ایثارگران کارآفرین شهرک های صنعتی خراسان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد

کد خبر : 58385

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : نخستین همایش ایثارگران کارآفرین شهرکهای صنعتی استان با محوریت رزمنده دیروز ، کارآفرین امروز (همزمان با هفته کار و کارگر) روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی ؛ « جعفر فرشچی طوسی » در نشست هماهنگی و برنامه ریزی این همایش با حضور “حجت السلام مهدی حسن زاده نامقی ” مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ستادی تشکیل شد ؛ افزود : همایش ایثارگران کارآفرین شهرکهای صنعتی برای نخستین بار در کشور با محوریت استان خراسان رضوی و همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت شهرکهای صنعتی انجام می‌شود.

وی اضافه نمود : این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور استاندار خراسان رضوی و نیز مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور ایثارگران و جمعی از مدیران کشوری و استانی در قالب میز خدمت جهادی و رفع موانع صنایع با محوریت ایثارگران کارآفرین تشکیل خواهد شد.

فرشچی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له به مشارکت مردمی در تولید، خاطرنشان کرد : یکی از اهداف اصلی این همایش معرفی ایثارگران کارآفرین و تبیین نقش موثر این نعمات نظام و انقلاب هم حضور در عرصه جهاد الهی و هم شرکت در جبهه تولید است.

وی در همین راستا بابیان نقش کلیدی ایثارگری در میدان صنعت و کار آفرینی، عنوان کرد : در این همایش ضمن تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از مقام شامخ کارآفرینان ایثارگران با اهدای لوح تقدیر و تندیس مراسم تجلیل و تقدیر می شود .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن