اخبار مهم

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 57889

فرمانده مرزبانی استان از کشف مواد مخدر صنعتی شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر ، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه را کشف نمایند.

سردار “شجاع” در ادامه افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله مواد مخدر به خاک جمهوری اسلامی ایران در حوزه سرزمینی این فرماندهی ، سریعا موضوع به هنگ مرزی تایباد ابلاغ تا در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفته و برخورد لازم را انجام دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان درمحل های احتمالی ورود قاچاقچیان کمین نموده که با توجه به حضور پررنگ مامورین ، قاچاقچیان موفق به ورود نشده ، لذا با روشن شدن هوا نسبت به پاکسازی محل اقدام و مرزبانان موفق به کشف یک کوله مواد مخدر مشکوک به شیشه به وزن تقریبی ۳۰کیلو و ۷۰۰گرم بالفافه شدند.

سردار ” مجید شجاع” در پایان مرزبان از همه همرزمان خود در مرزهای استان که مقتدرانه در برابر هرگونه ناامنی ایستاده اند ، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند ، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت بویژه قاچاقچیان را نمی‌دهند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن