شهری

در راستای طرح استقبال از بهار 1403؛

اجرای عملیات رنگ آمیزی بالغ بر ۵ هزار و ۷۰۰مورد مبلمان پارکی در بوستان‌های منطقه ۱

کد خبر : 57720

شهردار منطقه یک مشهد مقدس همچنین از رنگ‌آمیزی و رفع نقص ۴۳ چشمه سرویس بهداشتی موجود در بوستان‌ها و همچنین ساب‌زنی آبنماها در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱ مشهد، جواد مسلم گفت: پروژه‌های رفع نقص و رنگ‌آمیزی با توجه به طرح استقبال از بهار در حال انجام است و تا سال نو به طور کامل پایان یافته و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: منطقه یک به دلیل موقعیت خاص خود به لحاظ مرکزیت شهری از نظر تجاری، ‌اداری، ‌جمعیتی و ترافیکی در ایام عید نوروز پذیرای حجم بالایی از شهروندان و مسافرین می‌باشد؛ لذا هر ساله برنامه‌ریزی ویژه‌ای به منظور فضاسازی‌های شهری و زیباسازی معابر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به نیاز مردم، رفع نقص و رنگ‌آمیزی ۴۳ چشمه سرویس بهداشتی در سطح منطقه یک انجام شده است.

شهردار منطقه یک، اجرای عملیات رفع نقص و رنگ آمیزی عمود روشنایی را دیگر پروژه‌ای دانست که در راستای طرح استقبال از بهار اجرایی شده است و گفت: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ عدد عمود در بوستان‌های خطی منتظری، بوستان مالک اشتر، بوستان هجرت، بوستان افرا و… تا پایان سال رنگ آمیزی و ترمیم خواهند شد.

وی همچنین از رفع نقص و رنگ‌آمیزی ۴۲۵ سطل زباله نیز در سطح بوستان‌های منطقه یک خبر داد و گفت: این عملیات با توجه به اهمیت تغییر چهره شهر در سال نو انجام می‌شود.

مسلم از رفع نقص و رنگ‌آمیزی ۸۷۵ نیمکت، ۲۱۲ عدد از وسایل بدنسازی، رفع نقص و رنگ آمیزی ۱۶ عدد (پایه فلزی) لوازم بازی نیز خبر داد.

به گفته وی عملیات رفع نقص و ساب‌زنی آبنماها در فضایی بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در آیلند بعثت- منتظری (خطی منتظری)، آیلند خیابان دانشگاه، بوستان گل سوسن و همچنین ترمیم ۳۲ آبخوری در بوستان مالک اشتر از جمله دیگر اقداماتی است که توسط اداره فضای سبز منطقه یک تا پایان سال اجرایی می‌گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن