شهری

دومین دوره بصیرت کارکنان پایور و بازنشسته در مشهد به کار خود پایان داد 

کد خبر : 57710

آیین اختتامیه دومین دوره بصیرت کارکنان پایور و بازنشسته به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه اختتامیه این دوره گفت: در این دوره خانواده ها با روش‌ های تربیت فرزند، همسرداری و آسیب‌ های فضای مجازی آشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نیروی پدافند هوایی در تامین امنیت آسمان کشور گفت: نیروی پدافند هوایی همواره با بصیرت کامل در وقایع مختلف پشتیبان نظام و اسلام بوده است.

وی افزود: همه آنهایی که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند ، نزد خداوند پاداشی بزرگ داشته و خانواده‌های نیروی‌های مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران در تقویت روحیه شکست ناپذیر این نیرو‌ها نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه بصیرت به معنی داشتن اندیشه فاطمی و درک حقایق است، بیان کرد: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.

خلیل آبادی با تاکید بر تداوم برگزاری این دوره ها، اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راهی که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصیرت همانند خدمتگزاران نظام، آسیب نخواهد دید.

وی خانواده سالم را مبنای جامعه سالم دانست و بیان کرد: خانواده، اولین و مهمترین جایگاه تربیتی بشر و ظهور عواطف انسانی و رکن جامعه است و کمرنگ شدن و تزلزل ارزش های اخلاقی در خانواده، به متزلزل شدن جامعه منجر می شود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه خانواده به عنوان دژی استوار و نهادی مقدس است که بیشترین مسئولیت را در تعالی و تکامل وجودی انسان بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: خانواده ها سنگ صبور و پشتوانه کارکنان هستند و ما قدردان صبر، پایمردی، همدلی و همراهی شما خانواده های مکرم هستیم که همـواره با حمایت های معنوی خود، ما را در انجام ماموریت هایمان یاری می کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن