اخبار مهم

پلیس مالخر را ازلای«دیوار»بیرون کشید

کد خبر : 57675

مالخرسابقه دار و حرفه ای که با آگهی فروش دوچرخه های سرقتی در سایت دیوار، پول های هنگفتی به جیب می زد درحالی با تلاش نیروهای کلانتری طبرسی شمالی مشهد دستگیر شد که انبار دوچرخه های سرقتی را نیز لو داد.

به گزارش روزنامه خراسان،یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس مدعی شد دوچرخه پسرش را که مدتی قبل سرقت شده بود،در سایت دیوار شناسایی کرده است.با طرح این شکایت بلافاصله عوامل تجسس کلانتری طبرسی شمالی مشهد وارد عمل شدند و در پوشش خریدار با فروشنده دوچرخه ارتباط برقرار کردند.

طولی نکشید که عملیات نفوذی نیروهای انتظامی نتیجه داد و فروشنده در محل قرار صوری حاضر شد. در همین حال نیروهای انتظامی که لباس مبدل به تن داشتند اعتماد او را چنان جلب کردند که مرد ۳۵ ساله، آن ها را برای انتخاب دوچرخه های دیگر به انبار دوچرخه های سرقتی برد.

این گونه بود که بلافاصله دستبندهای قانون بر دستان مالخر حرفه ای گره خورد و همه دوچرخه های سرقتی نیز به مقر انتظامی انتقال یافت. این مرد معتاد که با دزدان حرفه ای ارتباط دارد و با دستور رئیس کلانتری طبرسی شمالی مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفت، اعتراف کرد برخی از دوچرخه ها رادر جمعه بازار هم فروخته است.این مرد سابقه دار که «علی-ر» نام دارد به مراجع قضایی معرفی شد و بررسی های پلیس برای دستگیری باند سارقان ادامه یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن