اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری «جشن نیکوکاری» در خراسان رضوی

کد خبر : 57670

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از برپایی «جشن نیکوکاری» با شعار عید همدلی از ۱۴ تا ۲۹ اسفندماه در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، مجید غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشن نیکوکاری هر ساله در ۱۴ اسفندماه مصادف با تاسیس کمیته امداد در سراسر کشور با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان برگزار و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه در جشن نیکوکاری امسال۸۰۰ مرکز نیکوکاری، ۴۳ دفتر کمیته امداد و مدارس استان آماده دریافت کمک های مردمی می باشند، افزود: این اقدام در آستانه سال جدید برای تامین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران انجام می شود.

وی گفت: روز ۱۴ اسفند میادین سطح شهرستان ها و مدارس و در ۱۸ اسفند ماه در میعادگاه نماز جمعه پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی فعال خواهند بود و در همین راستا مراکز نیکوکاری آماده جذب کمک‌های مردمی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در خصوص روش‌های مشارکت مردم در این پویش بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۴۱۳ ، ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۸۰۳۳ و کد #۰۵۱*۸۸۷۷* برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین خیران می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir کمک‌های خود را پرداخت کنند.

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را کمک به نیازمندان و ایتام در جهت تامین مایحتاج شب عید عنوان کرد و افزود: کمک های مردمی جمع آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در محلات، به نیازمندان همان محله اهدا می شود.

غلامی بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان نقد و کالا توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس جمع آوری شد و به نیازمندان اهدا شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی در ادامه از نیکوکاران خواست تا در برگزاری جشن نیکوکاری، کمک‌های غیرنقدی را با رعایت کرامت و موضوعات بهداشتی ارائه کنند و تا جای ممکن کمک‌ها به صورت نقدی پرداخت شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن