اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد برگزار شد

کد خبر : 57522

اجتماع عظیم منتظران ظهور همزمان با سالروز میلاد امام زمان (عج) با حضور پرشور زائران و مجاوران بارگاه رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، روز یکشنبه پانزدهم شعبان و همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت، دوستداران اهل بیت(ع) در عرصه میدان شهدای مشهد گرد هم آمدند تا به رغم بارش برف و سرمای هوا در خیل منتظران ظهور برای فرج آن حضرت دعا و استغاثه کنند.

در این اجتماع ، حضور پرشور جانبازان، کودکان و زنان و مردان چشمگیر بود و منتظران ظهور با در دست داشتن پرچم های سبز و با مضامین و القاب حضرت مهدی (عج) و دعای فرج از عرصه میدان شهدا به سمت حرم امام رضا (ع)حرکت کردند و در حرم رضوی نیز پس از مدیحه سرایی، میثاق‌نامه اجتماع عظیم منتظران ظهور قرائت شد.

در این میثاق نامه آمده است: اجتماع عظیم منتظران، امروز از مرکز پایتخت معنوی ایران و از جوار بارگاه امام رضا (ع) هم نوا و هم صدا با سراسر ایران و در سراسر جهان،دوشادوش مسلمانان جهان و مردم مظلوم غزه و فلسطین برای نابودی استکبار و اسرائیل غاصب به استغاثه آمده تا فرج حضرتش نزدیک و نزدیکتر شود.

در بخش دیگری آمده است: در این اجتماع عهد می بندیم هم پیمان با علمدار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت اسلامی و تا ظهور حضرتش بایستیم و در مسیر عدل الهی بمانیم و در این اجتماع در درگاه الهی عهد می بندیم تا با شرکت باشکوه در انتخابات با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنیم تا بزرگترین کشور شیعه در سراسر جهان همچنان به عنوان پایگاه اصلی حق طلبی مقتدرانه به راه خود ادامه دهد تا پرچم انقلاب به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تقدیم شود.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن