اخبار مهم

کشف انبار روغن زیتون تقلبی در مشهد

کد خبر : 57461

رئیس اداره نظارت وبازرسی جهاد کشاورزی مشهد ازشناسایی یک انبار بسته بندی روغن زیتون تقلبی و کشف۴۰۱۰قوطی پر شده و خالی ۴و ۵لیتری روغن زیتون تقلبی با برندهای خارجی وبدون تاییدیه بهداشت و سیب سلامت به ارزش ریالی ۲میلیاردخبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد سید علی اکبر نصری سرآسیا رئیس اداره نظارت وبازرسی محصولات کشاورزی درتشریح این خبراظهار داشت:

طی رصدوپایش صورت گرفته از انباری در محدوده توس ۶۵، خیابان نجف میزان ۱۲۰حلب روغن مایع سویا ۱۶ کیلویی در یک خودرو نیسان در حال تخلیه در انبار که جهت پرنمودن قوطی های ۴و۵لیتری زیتون با مارک وبرندهای کاملا خارجی کشف گردید.

سید علی اکبرنصری سرآسیا افزود:طی هماهنگی های انجام شده با تعزیزات حکومتی و دریافت حکم مبتنی بر ورود به محل انبار مشاهده گردیدکه تعدادزیادی قوطی خالی با برندهای مختلف زیتون در حال پر شدن وپلمپ درهمان محل و بسته بندی در کارتن وپس از آن روانه بازار میگردید.

نصری سرآسیابیان کرد :در محل انبار یک کیسه مارک سر دوز کیسه های برنج از برندی معروف وکیسه خالی از دوبرند، نیز مشاهده و ضبط گردید. با هماهنگی های صورت گرفته کلیه کالاهای روغن ۱۶ کیلویی سویا و قوطی های پرشده با مارک مختلف زیتون و خودرو نیسان تحویل اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی گردید. روغن ها وخودرو ازمحل خارج ومحل انبار بدلیل وجود قوطی های خالی و پلمپ قوطی و حلب های روغن ۱۶کیلویی سویای خالی شده، توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمپ وقفل گردید.

این مقام مسئول اذعان داشت :طی تماس تلفنی جهت حضور فرد مالک در محل با کارشناس بازرسی مبلغ یک میلیارد پیشنهاد رشوه گردید.

وی ادامه داد:طی بررسی های صورت گرفته شب قبل نیز یک خودرو از محل بارگیری شده است که کارتن وحلب های خالی که به تعداد ۳۸۰حلب ۱۶کیلویی روغن سویا وپلاستیک های خالی قوطی های زیتون نیز درمحل رویت گردید.

وی افزود: بررسی در خصوص کالاهای تقلبی خارج شده از انبار ادامه دارد وتقاضایی از همشهریان عزیز در خصوص خرید کالاها دقت لازم را نسبت به داشتن تاریخ کالا، سیب سلامت وعلامات استاندارد، بهداشت، ادرس تولیدو… را داشته باشند تا دچار خسران نگردند ضمنا اداره نظارت وبازرسی جهاد مشهد، امادگی دریافت خبر و اطلاعت در خصوص انبارکالا ها یا احتکار، تقلب، گرانفروشی، کم فروشی، قاچاق کالا، عرضه خارج ازشبکه و…در خصوص محصولات کشاورزی را دارد وپس از بررسی نتیجه اعلام می گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن