اخبار مهم

کشف ۱۱۰ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

کد خبر : 57434

فرمانده مرزبانی استان از دستگیری قاچاقچی گوشی های سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سرتیپ دوم “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان نمود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان بویژه قاچاقچیان گوشی های هوشمند سرقتی ، مرزبانان هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند طی عملیاتی ۱۱۰ دستگاه گوشی سرقتی را کشف نمایند.

سردار شجاع در ادامه عنوان داشت : مرزبانان این فرماندهی در پی رصد اطلاعاتی از انتقال محموله گوشی های سرقتی به آنسوی مرز مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان هنگ تایباد قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مرزبانان هنگ تایباد پس از شناسایی خودرو و فرد مورد نظر در شهرستان تایباد نامبرده را در حال انتقال گوشی ها دستگیر و از خودرو ۱۱۰ گوشی هوشمند سرقتی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال کشف و ضمن توقیف خودرو، نامبرده را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

این مقام مسول در مرزبانی استان با قدردانی از تلاش های مرزبانان، در ادامه افزود : در این عملیات مامورین پلیس آگاهی انتطامی شهرستان تایباد نیز با مرزبانان هنگ تایباد در جهت کشف گوشی های سرقتی نیز همکاری نمودند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان تصریح کرد : خدا را شاکریم که گوشی های سرقتی که جزعی از اموال و سرمایه های هموطنان عزیزمان می باشد قبل از خروج از مرز با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان کشف گردید و بزودی و از طریق پلیس آگاهی استان به مالباختگان تحویل خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن