اقتصادی

 رئیس اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی درحاشیه برگزاری بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران درمشهد بیان کرد: 

 برگزاری بزرگترین نمایشگاه تاریخ کشاورزی ایران در مشهد 

کد خبر : 57287

رئیس اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ( ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون) مشهد گفت :تجربه نشان می‌دهد که وقتی بخش خصوصی و بخش دولتی کار گروهی را مبدا کار قرار بدهند ، نتیجه قابل افتخاری  را برای کشور رقم می زند. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ( ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون) مشهد ” حمید رضا، نامی” افزود:  درغرب آسیا دو کشور ایران و ترکیه صاحب این صنعت هستند وخوشبختانه دراین حوزه  ایران وضعیت قابل قبولی دارد .

وی تاکید کرد: ایران بازارهای منطقه‌ای را به عنوان بازارهای صادراتی خویش دارد و در داخل نیز اقبال کشاورزان ایرانی بیشتر به استفاده از محصولات داخلی است .

رئیس اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی ایران با اعلام آن که فاصله چندانی با تکنولوژی روز دنیا  نداریم ، اظهار داشت : خوشبختانه در حوزه کشاورزی به لحاظ کیفیت خوب ، شاهد حضور شرکت‌هایی در این نمایشگاه هستیم که کالاهایی را عرضه می‌کنند که به لحاظ کیفیت با کالاهای اروپایی رقابت می کنند.

وی تاکید کرد: بسیاری از این محصولات محصولات صادراتی هستند که عمدتاً بازار مصرفشان در خارج از کشور است. همچنین چندهیئت خارجی از آمریکای جنوبی ، آفریقا، منطقه اوراسیا، کشورهای خاورمیانه و همسایه نیز از این نمایشگاه بزرگ بازدیدنمودند.

نامی خاطر نشان ساخت : از مجری این نمایشگاه که بسیار تخصصی و حرفه‌ای موضوع توانمندی‌های تولید ماشین آلات  کشاورزی در کشور را به نمایش گذاشته است، تشکر می کنم زیرا بطور قطع بازارهای صادراتی در این نمایشگاه می‌تواند بازارهای بالقوه ما باشند که به صورت بالفعل در خواهد آمد.

وی با اشاره به آن که ما در بزرگترین نمایشگاه و رویداد نمایشگاهی حوزه ماشین‌های کشاورزی در تاریخ کشور هستیم، بیان کرد: در این فضا شاهد غرفه‌های نمایشگاهی مملو از ماشین آلات کشاورزی هستیم . فضایی است که تا به حال مسبوق به سابقه نیست و یک رکورد محسوب می شودزیرا چنین رخدادی تاکنون  در تاریخ مکانیزاسیون کشاورزی کشوررخ نداده است .

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن