اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

مردم مشهد چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

کد خبر : 57285

مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد همزمان با سراسر کشور امروز ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را با حضور گسترده در راهپیمایی این روز و سر دادن شعارهای انقلابی جشن گرفتند.

به گزارش صبح مشهد، مردم مشهد اعم از مرد و زن، پیر و جوان از ۹ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی خود را از میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز کردند و با مشتانی گره کرده به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شدند.

گروه های مختلفی از دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارگران، کارمندان، بازاریان و مسوولان مشهد به همراه سایر مردم انقلابی این شهر در حالی که پلاکاردهایی حاوی شعارهایی با مضمون محکوم کردن بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعلام انزجار از آمریکا و اسرائیل در دست داشتند با گامهایی استوار و یک‌دل و یک‌زبان به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

راهپیمایان از سه سمت حرم مطهر رضوی شامل چهار راه دانش، خیابان اندرزگو و خیابان امام رضا(ع) حرکت می کنند، “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، درود بر رهبر کبیر انقلاب و سلام بر شهیدان” عمده شعارهای آنان را تشکیل می دهد مضمون برخی از پلاکاردها نیز دعوت به شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی است تا ملت بار دیگر همبستگی خود و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند.

پرچم فلسطین و حماس بر دستان برخی از راهپیمایان است که حمایت آنان را از مردم فلسطین و انزجارشان را از جنایات اسرائیل در غزه و کشتار مردم مظلوم آنجا نشان می دهد.

ایجاد غرفه‌های مخصوص کودکان برای نقاشی کشیدن آنان با موضوع ۲۲ بهمن و همچنین برگزاری سرودهای انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان از دیگر جلوه های حضور مردم شهیدپرور و انقلابی مشهد در این راهپیمایی است.

یک فروند بالگرد نیز راهیپمایان مشهدی را در مسیر حرکت به سمت حرم مطهر رضوی گلباران کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن