اسلاید شوشهری

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد: 

 آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ مشهد 

کد خبر : 57153

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت شانزدهمین نمایشگاه لیزینگ دراین شهر خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، رضا صفری در این خصوص اظهار داشت:این نمایشگاه از عصر چهارشنبه ۱۱بهمن ماه افتتاح شد و تا ۱۴ بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان  شامل مبلمان ، لوستر ، فرش، لوازم منزل و کالای خواب است .

صفری خاطر نشان ساخت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ در فضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع ودر سالن های ابوسعید ، مولوی ،انوری ، فردوسی و عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت :  تعداد کل مجموعه های حاضر شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ  ۱۴۵ شرکت است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۱۲۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۲۵ شرکت از استان های تهران ، مازندران و البرز می باشد.

گفتنی است این  نمایشگاه تا ۱۴ بهمن  ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن