اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

جشن تکلیف ٢٠ هزار «دختر ماه» در سراسر کشور برگزار شد

کد خبر : 57069

جشن تکلیف ۲۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد، با حضور رئیس کمیته امداد به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جشن تکلیف ۲۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد (دختران ماه) با به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مراسم جشن تکلیف دختران تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان رضوی در حرم مطهر رضوی و در رواق حضرت زهرا(س) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: این جشن در حرم مطهر رضوی با حضور ۴۲۵ دختر ماه مشهدی به نمایندگی از ٢٠ هزار دختر ماه در سراسر کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دختران دانش‌آموز، آینده‌سازان کشور هستند، خطاب به دختران دانش‌آموز، تصریح کرد: حجاب دختران در جامعه، سلاحی در برابر دشمن  محسوب می‌شود، امیدوارم سرباز واقعی امام زمان(عج) باشید و در آینده الگویی برای تمام زنان جامعه باشید.

رئیس کمیته امداد افزود: آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) معروف به امام مهربانی‌ها هستند؛ توصیه من به شما این است که با امام مهربانی‌ها عهد و پیمان ببندید و الگوی خود را در زندگی حضرت زهرا (س) قرار دهید و با حجاب فاطمی، راه حضرت زهرا(س) را پیش ببرید.

وی عنوان کرد: دخترانی که در تمام مراحل زندگی پیشتاز هستند، الگوی خود را حضرت زهرا(س) قرار داده‌اند و با توسل به ائمه(ع)، میدان‌دار انقلاب اسلامی هستند.

شایان ذکر است‌‌‌‌؛ جشن دختران ماه برای ۲۰ هزار دختر ۹ ساله تحت حمایت در سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد ۱۴۲۱ دختر ماه تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان رضوی هستند و از این تعداد ۴۲۵ نفر در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم همچنین سوگندنامه دختران ماه توسط دانش‌آموز ٩ ساله یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم خوانده شد و نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی خوانده شد. در پایان این مراسم به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد، بسته‌های جشن تکلیف اهدا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن