اقتصادی

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد: 

آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری 

کد خبر : 56870

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، رضا صفری در این خصوص اظهارداشت:این دو نمایشگاه از عصرسه شنبه ۲۶ دی ماه  ساعت ۱۷ و ۳۰ افتتاح شد و تا ۲۹ دیماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری

این نمایشگاه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان لوازم خانگی برقی و غیر برقی از جمله لوازم و ظروف آشپزخانه، یخچال، لباسشویی ، بلور و چینی ،آرکوپال و لوازم صوتی تصویری شامل تلویزیون ، اسپیکراست .

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد درخصوص برنامه های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری نیز بیان داشت:بازدید هیات رئیسه انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران  و همچنین بازدید هیات تجاری افغانستان از برنامه های جانبی این دو نمایشگاه است.

صفری خاطر نشان ساخت:  بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری در فضایی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع ودر سالن های فردوسی، مفاخر ، عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این دو نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ، بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری ۱۰۵ شرکت است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۵۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۵۵ شرکت از استان های خراسان شمالی ، تهران، البرز ، قم ، سمنان ، آذربایجان شرقی ، اصفهان و مازندران می باشد.

گفتنی است این دو نمایشگاه تا ۲۹ دیماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه ها بازدید به عمل آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن