اخبار مهماسلاید شو

شبکه بزرگ مالخری موبایل در مشهد متلاشی شد

کد خبر : 56805

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲۴ عضو از یک شبکه مالخری و قاچاق گوشی‌های تلفن همراه در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ماموران دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مشهد با گسترش چتر اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر قاچاق گسترده قاچاقچی گوشی های تلفن همراه مسروقه توسط ۲ مالخر حرفه ای از مشهد به یکی از کشورهای همجوار دست یافتند.

وی اضافه کرد: همزمان با شروع این عملیات ماموران اداره عملیات ویژه و کلانتری کوی پلیس مشهد نیز با رصدهای اطلاعاتی خود ٢ شبکه مالخری و قاچاق گوشی های مسروقه را شناسایی و در چتر اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد ادامه داد: ماموران انتظامی در سه مرحله کار عملیاتی طی مدت طی ۲ ماه تلاش شبانه روزی، ۱۴ مالخر گوشی های تلفن همراه مسروقه را در شهر مشهد دستگیر و بیش از هزار دستگاه تلفن همراه که اعضای این شبکه قاچاق قصد انتقال آنها به خارج کشور را داشتند، کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا ۱۰ موبایل قاپ و زورگیر که با اعضای این شبکه همدست بودند، طی عملیات های مجزا دستگیر شدند.

نگهبان گفت: در این عملیات ۱۸ قبضه انواع سلاح سرد، چهار قوطی اسپری فلفل، هشت دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو که برای سرقت و قاچاق گوشی های مسروقه استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی تاکید کرد: اگر مالخرها به عنوان هدف اصلی مورد توجه قرار گیرند و بتوانیم به این حلقه ضربه بزنیم، می توان در فرآیند مقابله با سارقان موفق عمل کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن