شهری

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دراموراجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم درحاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان ، لوستر و دکوراسیون داخلی بیان کرد: 

حضور بروز جوانان کارآفرین و اندیشه صادرات در حوزه مبلمان 

کد خبر : 56683

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دراموراجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت : بروز بودن ،تنوع کیفیت و کمیت صنعت مبلمان و لوستر در این نمایشگاه از ویژگی های بسیار قابل توجه این نمایشگاه است. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان ،لوستر و دکوراسیون داخلی “سید امیررضا میرمرتضوی ” افزود: خوشبختانه در بازدید ازاین نمایشگاه شاهد نمایشگاهی با ظرفیت بسیار کامل بودم که از مشارکت بسیار بالایی نسبت به نمایشگاه قبلی برخوردار است .

وی اظهار داشت: خوشبختانه برندهای خوبی از استان خراسان رضوی و سایر استان‌ها در این نمایشگاه شرکت دارند .

وی با اشاره به آنکه این نمایشگاه معمولاً خانواده محور و یکی از پرمخاطب ترین نمایشگاه های شهرمان است ، بیان داشت: در بین نمایشگاه‌هایی که من  قبلابازدیدکردم و بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان ،لوستر و دکوراسیون داخلی نکته‌ای که حائز اهمیت می‌باشد تنوع وتعدد مبلمان و لوستری است که در حال تولید می باشد که علاوه برآن  انواع و اقسام قیمت‌ها را در خودش در بر دارد.

مرتضوی تاکید کرد: این نشان دهنده آن است که در این صنعت،گروه‌های هدفش را توسعه داده است .حتی در این نمایشگاه شاهد آن بودم که بعضی قسمت‌ها در حوزه صادرات در حال کار می‌باشند که این نشان دهنده آن است که ما در این حوزه نیز ورودجدی داشته‌ایم که بسیار خوب است.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت دیگر حضور جوانان در این حوزه است که به اعتقاد من فوق العاده مهم می‌باشد. زیرا حوزه مبلمان کار جدیدی است که هر لحظه باید با تکنولوژی پیش برود و بروز باشد و در این نمایشگاه دریافتیم که مبلمان و دکوراسیون داخلی دارای تنوع و تغییرات فراوان می‌باشد  که براساس ذائقه شهروندانمان در حوزه‌های مختلف طراحی شده است که این می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دراموراجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت:امیدواریم به دلیل تنوع مدل و قیمت در نمایشگاه‌های آینده که بیشترمایحتاج مردم خواهد بود علاوه بر تامین این نیاز همچنین  به ارزآوری کشورمان کمک کندکه خوشبختانه  شاهد رشد ، توسعه و پیشرفت خوبی در این صنعت هستیم و این در حالیست که از استان‌های مختلف حضور  نمایندگی‌های زیادی را داریم که این نشان دهنده  اثربخشی کار است.

مرتضوی خاطر نشان ساخت : همچنین استقبال خوب مخاطبان در این نمایشگاه نشان دیگری از این مهم است. امیدوارم در نمایشگاه‌های بعدی بتوانیم با توجه به حضوری که مردم دارند و نظرسنجی که انجام می‌شود، کیفیت و کمیت کارها همچنان از ارتقاء خوبی برخوردار باشد و همچنین در حوزه صادرات بیش از پیش شاهد نقش آفرینی باشیم  کما آنکه که در حوزه نمایندگی‌ها این توسعه را شاهد هستیم که یک واحد تولیدی در تهران  دراکثر نقاط ایران نمایندگی دارد و برخی قیمت‌ها با توجه به کیفیت کار بسیار مناسب است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن