استانی

جشنواره پاییزی گردشگری شهرستان گناباد رونق گرفت

کد خبر : 56131

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان گناباد گفت: جشنواره پاییزی گردشگری شهرستان گناباد با ورود صندوق کارآفرینی شهرستان رونق گرفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی حمیدرضا محمودی قوژدی با اعلام این خبر افزود: جشنواره گردشگری پاییزی گناباد که از ۲۰ آبان ماه شروع شده میزبان گروه های متعدد از سراسر کشور است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان گناباد ادامه داد: با توجه به مشارکت حداکثری بومگردی‌های شهرستان با هدف حمایت از این تاسیسات و ایجاد انگیزه مضاعف در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مهمانان این جشنواره مسابقه‌ای با همکاری صندوق کارآفرینی شهرستان در بین بومگردی‌های مشارکت کننده در جشنواره برنامه‌ریزی شده است.

محمودی قوژدی با بیان این‌که صندوق کارآفرینی شهرستان از ابتدای تأسیس بومگردی‌ها در شهرستان از تمامی حوزه های سه گانه میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حمایت و همراهی داشته است، افزود: در این مسابقه بومگردی‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی تعیین شده برای ارائه خدمات شایسته و مناسب به گردشگران و مهمانان مشخص خواهند شد.

محمودی قوژدی تصریح کرد: جوایز ارزنده صندوق کارآفرینی شامل چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره برای سه بومگردی برتر در نظر گرفته شده است که به بوم‌گردی نخست دو میلیارد ریال، بومگردی دوم مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بومگردی سوم یک میلیارد ریال تسهیلات تخصیص خواهد داده شد.

او تصریح کرد: در این جشنواره سعی شده است از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان چه در بخش دولتی و چه خصوصی در راستای ایجاد خاطره خوش برای گردشگران بهره گرفته شود.

محمودی قوژدی اظهار کرد: گردشگران، مدیران آژانس‌های مسافرتی می‌توانند برای ثبت نام به سایت happy-tour.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد و پایگاه میراث جهانی قنات قصبه با شماره تلفن‌های ۰۵۱۵۷۲۲۴۹۷۵_۰۵۱۵۷۲۳۶۲۲۷ تماس بگیرند.

شهرستان گناباد دارای ۱۸۱ اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران و بیش از ده‌ها اثر شناسایی شده و واجد ارزش و نیز ده‌ها جاذبه گردشگری و صنایع دستی منحصربه‌فرد است. شهرستان گناباد در فاصله ۲۷۷ کیلومتری از جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن