شهری

۷۴ پرونده تخلف از نانوایی‌ها به ارزش بیش از ۵میلیاردو۴۹۰میلیون ریال در شهرستان مشهد درآبان ماه سال جاری در مشهد

کد خبر : 55962

روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از رصد بازرسان از نانوایی ها و تشکیل ۷۴ پرونده تخلف از نانوایی‌ها به ارزش بیش از ۵میلیارد ریال در شهرستان مشهد خبر داد .

به گزارش صبح مشهد، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: تاکنون ۷۴پرونده تخلف از نانوایی‌ها به ارزش بیش از ۵ میلیارد و۴۹۰میلیون ریال تشکیل شده است و بیشترین تخلف نانوایان، مربوط به کم فروشی در وزن چانه‌ها و عرضه خارج از شبکه است.

علی اکبر نصری با بیان مطلوبیت عملکرد دستگاه نانینو در نانوایی ها اظهارکرد: دستگاه نانینو در واحد های صنفی جهت کارکرد نانوایان نسبت به عرضه آرد و تخلفات تعبیه شده است و نانوایان، براساس میزان سهمیه آردی که میگیرند تعداد پخت نان آنهامعین می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان مشهد ۲۰۰ نانوایی، دستگاه نانینو را نصب کرده اند افزود: از طریق دستگاه نانینو، پخت نان از لحاظ کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و گران فروشی کاملا مشخص می‌شود، نانوا باید فقط سهمیه ۱۰ روز خود را پخت انجام دهد و چنانچه برای روز‌های دیگر ذخیره کنند این سهمیه می سوزد.

وی گفت : سهمیه تخصیصی به نانوایی‌های براساس تراکنش‌های آنان در سامانه نانینو انجام می‌شود و سهمیه آرد نانوایانی که در این بستر فعالیت نمی‌کنند، قطع می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن