اقتصادی

آمادگی امکانات استانی برای ایجاد ۲ منطقه آزاد در خراسان رضوی/ پوراحمدی مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس شد

کد خبر : 55921

استاندار خراسان رضوی در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: همه امکانات لازم برای ایجاد دو منطقه آزاد فعال در خراسان رضوی را فراهم کرده ایم.

به گزارش صبح مشهد مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در دیدار با حجت‌الله عبدالملکی که در دفتر استاندار انجام شد، اظهار داشت: آمادگی داریم تا با هم‌افزایی و انجام هر تعاملی با دستگاه‌های استانی و ملی، برای تسریع در این امر پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی نیز که به منظور معرفی مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی سرخس و دوغارون به مشهد سفر کرده است، گفت: یکی از مدیران زبده حقوقی دبیرخانه شورای عالی را برای راه‌اندازی منطقه آزاد سرخس و دوغارون مامور کرده‌ایم.

وی در این جلسه، محسن پوراحمدی را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس و دوغارون معرفی کرد و ادامه داد: وی تا تایید نهایی کل طرح توسط شورای محترم نگهبان برای راه‌اندازی منطقه آزاد، به عنوان مدیر اجرایی فعالیت خواهد کرد.

عبدالملکی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و انجام امور حقوقی، تحویل املاک و اراضی و برنامه‌های اجرایی و ساختار تشکیلات منطقه آزاد از جمله کارهایی است که آقای پوراحمدی در چند ماه آینده پیگیری خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که تمام امور تبدیل منطقه ویژه سرخس به منطقه آزاد تا پایان دی ماه سال جاری به وقوع بپیوندد.

عبدالملکی همچنین در مورد منطقه آزاد تجاری دوغارون نیز گفت: در صورت تبدیل این منطقه به منطقه آزاد نیز کشورهای همسایه استقبال خوبی از آن خواهند کرد.

وی به اشتیاق فراوان سرمایه‌گذاران افغانی برای حضور در منطقه آزاد تجاری دوغارون اشاره کرد و تاکید کرد: این اشتیاق بیش از انتظار ما بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن