اخبار مهم

تصادف در محور سبزوار– نیشابور یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت

کد خبر : 55781

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: برخورد ۲ خودروی پژو ۴۰۵ که بامداد روز شنبه در بزرگراه سبزوار – نیشابور رخ داد، یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش صبح مشهد، سیدحمید حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت پنج بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ از پایگاههای «راسخی، حسن آباد و فدیشه» به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه، تعداد مصدومان این حادثه ۶ نفر ارزیابی می شود که یک نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس جان باخته بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: تمامی مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن