اخبار مهم

کشف ۴۵ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

کد خبر : 55756

فرمانده مرزبانی استان از دستگیری ۳ قاچاقچی گوشی های سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان بویژه قاچاقچیان گوشی های هوشمند سرقتی ، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند در عملیات های جداگانه ۴۵ دستگاه گوشی سرقتی را کشف نمایند.

سردار شجاع در ادامه عنوان داشت : مرزبانان موفق شدند در عملیاتی ۲۸ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی را از ۳ تبعه افغان که با یکدستگاه خودروی سواری در حال خروج از کشور بودند را کشف نمایند.

وی در ادامه افزود:مرزبانان در عملیات های دیگر نیز موفق شدند ۱۷ دستگاه گوشی سرقتی که توسط ۱۷ نفر از اتباع که با شگردی جدید در حال خروج از کشور بودند را دستگیر و کشف نمایند.

سردار “شجاع” در ادامه با قدردانی از تلاش های مرزبانان در اقصی نقاط مرز های استان خاطر نشان کرد: کارشناسان در مجموع ارزش ریالی ۴۵ دستگاه گوشی سرقتی که در استان های مختلف کشور سرقت شده بود را ۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال ارزیابی و برآورد نمودند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان عنوان داشت: گوشی های کشف شده پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل پلیس آگاهی می شود تا در اسرع وقت به مال باختگان تحویل گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن