اخبار مهم

کشف قریب به ۳ تن کره خوراکی توسط مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 55700

فرمانده مرزبانی استان از کشف مقادیری کره خوراکی ۲ متهم توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت: در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی کشور در نقطه صفر مرزی، مرزبانان هنگ تایباد از ۲ دستگاه خودرو مقادیری کره گیاهی و قنادی به ارزش ۱میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال کشف نمودند.

سردار “شجاع” در ادامه افزود: مرزبانان هنگ تایباد مستقر در گروهان ۱۷ شهریور موفق شدند ۲ دستگاه خودرو را قبل از خروج کشور توقیف نمایند.

وی در ادامه عنوان داشت: مرزبانان در ابتدا از ۱ دستگاه خودروی سواری نیسان که اقلامی دیگر را برابر بارنامه در حال انتقال داشت مورد بازرسی قرار دادند و موفق شدند ۱۰۰ کارتن کره قنادی به وزن ۱۰۰۰ کیلو گرم و ۵۸ کارتن کره گیاهی به وزن ۱۰۴۴ کیلو گرم را به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز نموده بود را کشف نمایند.

سرتیپ دوم “شجاع” در ادامه تصریح کرد: مرزبانان در ادامه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک که در بازرسی آن نیز ۲۳ کارتن کره گیاهی به وزن ۴۱۴ کیلو گرم و ۵۰ کارتن کره قنادی به وزن ۵۰۰ کیلوگرم را به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز نموده بود را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با اشاره به دستگیری و معرفی ۲ راننده خودرو به مراجع قضائی بیان داشت: از تلاش های شبانه روزی همه همرزمانم در مرزهای استان قدردانی می نمایم و به همه قاچاقچیان کالا ، سوخت و … اعلام می کنم که خط قرمز مرزبانان قاچاق می باشد ، لذا سعی می کنیم در مسیر قانون نسبت به ورود یا خروج اقلام از مرز های استان اقدام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن