شهری

نشست فصلی شورای اجتماعی محلات منطقه ۸ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در فرهنگسرای کودک آینده برگزار شد

کد خبر : 55694

شهردار منطقه ۸ مشهد مقدس از برگزاری نشست فصلی شورای اجتماعی محلات منطقه ۸ با حضور حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت پرشور و با شکوه اعضای شورای اجتماعی محلات این منطقه در فرهنگسرای کودک و آینده بوستان کوهسنگی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ مشهد مقدس، کاظم یزدان مهر با بیان اینکه در اجرای پروژه های خرد و کلان شهری نقش اصلی را مردم ایفا می کنند گفت: رویکرد مدریرت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر اصل مردم محوری در شکل گیری پروژه های عمرانی، زیر ساختی و فرهنگی بوده است به نحوی که اجرای پروژه های باز آفرینی و زود بازده نتیجه تصمیم گیری مستقیم این تشکل اجتماعی فعال می باشد.

وی با اشاره به نقش آفرینی و همراهی بی بدیل شوراهای اجتماعی محلات منطقه ۸ در ایجاد پویش ها و برنامه های شهری از تلاش ها و زحمات صورت گرفته با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آورد.

یزدان مهر با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تصریح کرد: در این نشست اعضای محترم شورای شهر آقایان حجت الاسلام والمسلمین حسن منصوریان، ایمان فرهمندی، موسی الرضا حاجی بگلو، سید ابراهیم علیزاده، سید حسین علوی مقدم، مجید طهوریان عسکری و مهدی ناصحی حضور بعمل آوردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن