اخبار مهم

دختر ۱۶ ساله ای که در فرودگاه مشهد پرواز نکرد !

کد خبر : 55653

باورش کرده بودم، حدود یک سال بود که در فضای مجازی با هم ارتباط داشتیم. به همین دلیل وقتی به مشهد رسید، حدود ساعت ۲ بامداد به آرامی کیفم را برداشتم و پنهانی از خانه خارج شدم اما وقتی او را دیدم از تعجب و حیرت می خواستم فریاد بکشم که مرا با تهدید سوار خودرو کرد و…

صبح مشهد-  این ها بخشی از اظهارات دختر ۱۶ ساله ای است که با ردیابی اطلاعاتی نیروهای کلانتری احمدآباد مشهد هنگامی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد شناسایی شد که در دام تهدید آمیز ۲جوان گرفتار شده بود وآن ها قصد داشتند وی را به یکی از شهرهای غربی کشور منتقل کنند اما خوشبختانه پلیس قبل از پرواز به فرودگاه رسید و ۲ جوان مذکور را به اتهام اغفال دختر نوجوان دستگیر کرد. این دختر که اشک ریزان در آغوش مادرش آرام گرفته بود درباره این ماجرای تاسف بار به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری احمد آباد گفت:حدود یک سال قبل در فضای مجازی با کامران آشنا شدم. تصویر او به جوانی ۲۰ساله شباهت داشت و بسیار خوش تیپ بود.

او خودش را دانشجوی مهندسی برق معرفی کرد و به من وعده ازدواج داد به همین دلیل هم با او در فضای مجازی ارتباط داشتم و موضوع را برای یکی از همکلاسی هایم بازگو کردم. از آن روز به بعد گوشی از دستم نمی افتاد و همه افکارم درگیر کامران بود تا این که یک روز پیام داد قرار است برای دیدار با من به مشهد بیاید. من هم که شیفته اش بودم برای ملاقات با او لحظه شماری می کردم. اوگفت ساعت ۲ بامداد به مشهد می رسد اما چون کسی را در مشهد نمی شناسد مستقیم به در منزل ما می آید. من هم برنامه ریزی کردم و تصمیم گرفتم شبانه از خانه خارج شوم وتا ساعت۶بامداد که برای رفتن به مدرسه آماده می شدم، با او باشم و سپس به خانه بازگردم. این بودکه در روز قرار خوابم نبرد، به آرامی کیفم را برداشتم و از خانه بیرون آمدم. با ترس و اضطراب منتظر کامران بودم که ناگهان مردی حدود۴۰ساله از خودرو پیاده شد و در حالی که خودش را کامران معرفی می کرد از من خواست تا سوار خودرو شوم!

خیلی ترسیده بودم چون هیچ شباهتی به کامران نداشت ولی او با تهدید مرا سوار کرد وبه یک خانه متروکه برد. او گوشی ام را گرفت و در را به روی من قفل کرد.از ترس گریه می کردم و از این که به چنگ فردی شیطان صفت افتاده بودم خودم را سرزنش می کردم.فقط از طریق تماس های تلفنی اش فهمیدم که قرار است مرا ساعت ۱۰ صبح با هواپیما به غرب کشور ببرد! هنوز به فرودگاه نرسیده بودیم که نیروهای انتظامی از راه رسیدند و مرا نجات دادند اما ای کاش…
گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است بررسی های پلیس با دستگیری مرد ۴۰ساله نشان داد که او هویت واقعی خود را پنهان کرده و با تصاویر دروغین، دختر۱۶ساله را فریب داده است.بنابراین با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد سید محمد سید گلستان(رئیس کلانتری احمدآباد مشهد) تحقیقات گسترده ای برای کشف جرایم احتمالی دیگر آنان آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: روزنامه خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن