اخبار مهم

قمه‌کش مخوف دستگیر شد

کد خبر : 55372

قمه‌کش مخوفی که به اتهام زورگیری و گوشی‌قاپی دستگیر شده است، راز ۵۰ فقره سرقت طی ۲ هفته را در مشهد فاش کرد.

روزنامه خراسان نوشت، به دنبال گزارش‌های متعدد شهروندان از گوشی‌قاپی و زورگیری‌هایی که توسط موتورسوار لاغر اندام در کوچه و خیابان‌های اطراف بزرگراه صد متری صورت می‌گرفت، رئیس پلیس مشهد وارد عمل شد و با دستورات ویژه‌ای از عوامل انتظامی خواست برای دستگیری این دزد مخوف همه امکانات و تجهیزات پلیسی را به کار گیرند. به همین خاطر گروهی از افسران کارآزموده کلانتری آبکوه با هدایت مستقیم سرگرد جواد عامری (رئیس کلانتری ) تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند و با تجزیه و تحلیل‌های محیط جغرافیایی جرم، به گشت‌زنی‌های نامحسوس در اطراف بزرگراه پرداختند. گروه عملیاتی پلیس درحالی با زورگیری‌های مخوف همراه با قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت روبه‌رو می‌شدند که بررسی های تخصصی آنان نشان می‌داد زورگیر مذکور بلافاصله بعد از ارتکاب جرم رنگ پوشش خود را تغییر می‌دهد!

این گونه بود که نیروهای انتظامی با بهره‌گیری از تجربیات سرهنگ احمد نگهبان(فرمانده انتظامی مشهد) با تقویت گشت‌های نامحسوس، موتورسواران پلیورپوش را زیر نظر گرفتند تا این که حدود ساعت ۲۲ شب سوم آبان یک فقره زورگیری در اطراف میدان شهید فهمیده به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

با اعلام این خبر بی‌درنگ نیروهای گشت در چهار سوی میدان ظاهر شدند و همه راه‌های عبور را درحالی سد کردند که موتورسوار قرمزپوش با سرعت وحشتناک از لابه‌لای خودروها می‌گریخت. ماموران که متوجه فریادهای مال‌باخته شده بودند در یک عملیات ضربتی، موتورسوار ۳۰ساله را زمین‌گیر کردند و حلقه‌های قانون را بر دستان وی گره زدند. این جوان سابقه‌دار که به مقر انتظامی منتقل شده بود، در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب ۵۰ فقره زورگیری با قمه و گوشی قاپی طی ۲هفته اعتراف کرد و گفت: وقتی از زندان آزاد شدم باز هم به سراغ مواد مخدر رفتم و دوباره سرقت‌هایم را برای تامین هزینه‌های اعتیاد شروع کردم اما در هنگام سرقت و برای آن که شناسایی نشوم بلافاصله زیپ پلیورم را پایین می‌کشیدم و درحالی آن را از تنم خارج می‌کردم که زیر آن تیشرت سیاهی پوشیده بودم و درتاریکی شب شناخته نمی‌شدم…

گزارش روزنامه خراسان حاکی است: با توجه به اهمیت و حساسیت ماجراهای این دزد خطرناک، تحقیقات تخصصی افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه با تاکید سرهنگ نگهبان (رئیس پلیس مشهد) برای واکاوی جرایم احتمالی دیگر وی در حالی وارد مرحله جدیدی شد که او مالخر اموال سرقتی را به پلیس لو داد و با کشف قمه وحشتناک هم مشخص شد که وی موتورسیکلت را نیز برای انجام زورگیری‌ها ربوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن