اسلاید شوشهری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مشهد عنوان کرد: 

ساخت و ساز با سازه های ایمن در مقابل زلزله ۸ و نیم ریشتری در مشهد

کد خبر : 55359

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مشهد گفت: بسیاری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه به سمت و سو خوبی گام گذاشته اند و ساختمان هایی را با سازه های ایمن طراحی کرده اند که این ساختمان ها توانایی مقاومت در برابر زلزله ۸ و نیم ریشتری را خواهد داشت .

به گزارش صبح مشهد، محمد رضا توکلی زاده در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بحث زلزله و قرار گرفتن برخی از نقاط مشهد برروی گسل زلزله بیان داشت : در بسیاری از کشورهای جهان، علم ساختمان این مساله را حل کرده است .اگرچه برخی از نقاط شهر ما در مسیر گسل زلزله قرار گرفته است اما منازل باید با محاسبات درست ساخته شود و در مهندسی ساختمان از این موضوع بهره بگیریم و ساختمان ایمن بسازیم .

وی تاکید کرد: خوشبختانه بسیاری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه به همین سمت و سو حرکت کرده اند و ساختمان هایی را با سازه های ایمن طراحی کرده اند که ساختمان تا زلزله ۸ و نیم ریشتر مقاومت خواهد داشت .

محمدرضا توکلی زاده اظهار داشت: به اعتقاد من این نمایشگاه یکی از بزرگترین و بهترین و پر بازدید ترین نمایشگاه های کشور است زیرا علاوه تنوع کالاهای متنوع شاهد اجرای ایده های خلاقانه و ابتکار در صنعت ساخت هستیم .

وی افزود: طی گفت و گو با برخی از شرکت ها دریافتم دارای ایده های جدیدی هستند و همه تلاش شان را می کنند تا بتوانند قیمت مسکن را ارزان تر ، درمدت سریع تر و با حفظ منافع ملی بسازند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مشهد با اشاره به این نکته که جوانان با ایده های خلاقانه زیادی بحث هوشمند سازی ، ایمنی منازل، استاندارد و با ساخت قیمت مناسب مسکن را در اولویت ساختمان سازی قرارداده اند ، اظهار داشت : آن ها این مسکن ها را با تجهیزاتی می سازند که قابلیت استفاده در مسکن را داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها سبب می شود سطح آگاهی مردم افزایش یابد و همچنین به ارتقاء سطح کیفی مسکن نیز کمک کند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن