اخبار مهم

رمزگشایی ۸۱ فقره سرقت لاستیک خودرو در شهرک غرب مشهد

کد خبر : 55262

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳ متهم به ۸۱ فقره سرقت لاستیک خودرو در محدوده شهرک غرب مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” احمد نگهبان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی لاستیک خودروهای سواری در داخل پارکینگ مجتمع های مسکونی محدوده شهرک غرب مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی ماموران پلیس آگاهی سرنخ های از دست داشتن سرنشینان یک دستگاه سواری ال نود در سرقت لاستیک خودروها بدست آمد و مشخصات خودرو در اختیار تمامی گشت های انتظامی سطح شهر مشهد قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که ماموران کلانتری شفا هنگام گشت زنی در محدوده بولوار خیام شمالی ۳ متهم را در حال پرسه زنی مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در این عملیات ماموران انتظامی ضمن دستگیری راننده و ۲ سرنشین خودرو در بازرسی از صندوق عقب این خودرو ۲ حلقه لاستیک و تعدادی آچار چرخ مسروقه را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده به ۸۱ فقره سرقت لاستیک خودروهای سواری از داخل پاریکنگ مجتمع های مسکونی محدوده شهرک غرب مشهد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که چند حلقه رینگ و لاستیک سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن