پایتخت فرهنگ اسلامی

در راستای تبیین شعار سال و توجه به رشد تولید:

آغاز پخش مستند “نقشه راه” از سیمای خراسان رضوی

کد خبر : 55259

مستند نقشه راه با محوریت بررسی چالش ها و فرصت های حوزه تولید و صنعت کشور با تمرکز بر واحدهای صنعتی استان از امشب روی آنتن سیمای استان خراسان رضوی خواهد رفت.

به گزارش صبح مشهد، مستند نقشه راه به تهیه کنندگی احمد آرمان مهر ، با هدف تبیین شعار ” افزایش تولید و مهار تورم” فرصت ها، تهدیدها و نیازهای اساسی صنعت و تجارت استان خراسان رضوی را به تصویر می کشد.

امیررضا ابراهیمی مجری این برنامه با بیان اینکه تبیین نیازهای اساسی کشور توسط فرهیختگان، هنرمندان و فعالان رسانه ای بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است عنوان کرد: نقشه راه تلاش می کند زمینه شناسایی مشکلات صنعت گران را فراهم و شرایط برای توسعه صنعت و تولید در سطح استان با سرعت بیشتری ایجاد شود.

ابراهیمی با اشاره به دیدار اخیر کارآفرینان جوان کشور با ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اساسی آیت الله رییسی در این دیدار موضوع توجه جدی جوانان به جهاد تبیین در حوزه تولید و صنعت بود.

نقش راه به تهیه کنندگی احمد آرمان مهر ، و کارگردانی سعید برزگر و با اجرای امیررضا ابراهیمی از امشب ساعت ٢٠:٠٨ روی تلویزیون شبکه خراسان رضوی خواهد رفت و تکرار آن چهارشنبه ها ١٣:۴۵ خواهد بود.

گفتنی است عوامل سازنده مستند نقشه راه در دیدار اخیر ریاست جمهوری با کارآفرینان جوان کشور مورد تقدیر قرار گرفته اند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن