اسلاید شوشهری

مشهدی ها جنایت صهیونیستها در بمباران بیمارستان غزه را محکوم کردند

کد خبر : 55180

جمعی از مردم مشهد در اقدامی خودجوش بامداد چهارشنبه با تجمع در ۲ منطقه از این شهر جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، شب گذشته پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی و مشخص شدن ابعاد این جنایت ، حوالی ساعت ۲۳ نخستین فراخوان ها برای تجمع مردمی در مشهد در فضای مجازی به ویژه در گروه های گفت وگو محور منتشر شد.

حوالی ساعت ۲۴ دیشب در چهار راه شهدا و میدان بیت المقدس ۲ تجمع شکل گرفت که طی آن صدها نفر گردهم آمدند و شعارهایی در محکومیت اقدام ضدانسانی رژیم کودک کش صهونیستی سر دادند ، سپس تجمع کنندگان راهی بارگاه منور رضوی شده و در صحن انقلاب تجمع کردند.

شهروندان مشهدی در این تجمع شعار می دادند: “سید حسن نصرالله، بسم الله، بسم الله” ، “ای رهبر آزاده، اذن جهادم بده” ، “سپاهی قهرمان، انتقام انتقام” ، ” وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد” ، “غزه شده کرب و بلا، مهدی بیا مهدی بیا” ، “عزا عزاست امروز ، روز عزاست امروز، امام هشتم ما صاحب عزاست امروز”.

مشهدی ها جنایت جدید صهیونیستها در بمباران بیمارستان غزه را محکوم کردند

در نهایت آئین تعویض پرچم سبز برافراشته روی گنبد بارگاه حضرت رضا(ع) با پرچم سیاه به نشانه عزا نیز برگزار شد.

با وجود این که فراخوان مردمی در فضای مجازی ساعت ۲۳ دیشب آغاز شد اما دست کم سه هزار نفر از زنان و مردان در صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی تا ساعت ۲ بامداد تجمع کرده بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن