شهری

در راستای آمادگی جهت پیشگیری از وقوع بحران و مقابله با آب افتادگی و به زدگی معابر در فصول سرد سال صورت پذیرفت؛

برگزاری عملیات مانور لحظه صفر اداره خدمات شهری در منطقه یک مشهد

کد خبر : 55045

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از اجرای عملیات مانور لحظه صفر خدمات شهری در این منطقه با هدف ارزیابی آمادگی نیروها و تجهیزات برای مقابله با شرایط بحرانی در فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جواد مسلم گفت: این مانور با هدف، سنجش میزان آمادگی اداره خدمات شهری جهت مقابله با بحران‌ها و آب افتادگی در فصول پاییز و زمستان، در بوستان فضای سبز ششصد مجموعه دستگاه این منطقه برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور ۲۴ساعته نیروهای خدوم خدمات شهری خصوصا در زمان وقوع بحران‌ها و حوادث طبیعی، تاکید کرد: برگزاری چنین مانورهایی در طول سال سبب تخمین سنجش توان عملیاتی و آمادگی کامل نیروها و امکانات می‌شود.

شهردار منطقه یک افزود: در این مانور رئیس اداره خدمات شهری منطقه به همراه ۲۰نفراز نیروهای کارشناسی و کارگری این اداره حضور یافته و با تجهیزات ۲عدد موتور برق، ۴ پمپ کفکش، ۸ عدد موتور پمپ، ۲ عدد اره موتوری، ۱عدد هوابرش، ۱عدد فرز و ۳۰ عدد تجهیزات هشدار دهنده ، با شبیه سازی شرایط آب افتادگی و روان آب شدید آمادگی نیروها و تجهیزات را برای پیشگیری از ایجاد مخاطرات و دشواری ها برای شهروندان ارزیابی قرار دادند.

جواد مسلم خاطر نشان کرد: مجموعه ادارات اجرایی در سطح منطقه یک تمام تلاششان را در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان خواهند کرد تا با آمادگی کامل و با به‌کارگیری علم، تجربه و تمامی ظرفیت نیروها و امکانات موجود، خدمات مطلوبی به شهروندان به ویژه در نیمه دوم سال ارائه کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن