شهری

کمک ۱۴۸ میلیارد ریالی واقف آبرسان کشور برای آبرسانی به ۱۵۲ روستای در خراسان رضوی

کد خبر : 54988

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از کمک ۱۴۸میلیارد ریال واقف بزرگ آبرسان کشور برای آبرسانی به ۱۵۲ روستای مناطق محروم این استان خبرداد.

به گزارش صبح مشهد، “حسین امامی” افزود: این مبلغ از سوی بنیاد خیریه فرهنگی و نیکوکاری “حاج اکبرابراهیمی” صرف خرید ۱۹۱ هزار۹۰۰ متر لوله در اندازه های ۶۳ تا ۲۰۰ میلی متر به همراه اتصالات و ۱۷ باب مخزن پلی اتیلن در احجام ۱۰ ، ۲۰ و ۳۰ مترمکعب شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد لوازم خریداری شده به ۳۲ شهرستان خراسان رضوی حمل و در برخی مناطق عملیاتی شده است پیش بینی کرد: پروژه های آبرسانی به روستاها توسط آبفا استان تا پایان سال  اجرا شود.

وی جمعیت برخودار از این تعداد پروژه را ۶۶ هزارو ۶۵۴ نفر در قالب هزارو ۹۴۴ خانوار اعلام کرد که در حال حاضر از طریق منابع محل و تانکر های سیار تامین آب می شوند.

وی با تقدیر از کمک های انساندوستانه و خیرخواهانه “حاج اکبرابراهیمی” واقف بزرگ آبرسان در کشور اظهار داشت: با کمک های این واقف تاکنون بیش از ۵۴۰ روستا طی دو سال گذشته در استان از آب شرب پایدار برخوردار شده اند.

“امامی” خاطر نشان کرد:همسویی با نیات واقف و برخورداری مناطق از ظرفیت اجرای پروژه ها را از جمله عوامل انتخاب روستاها برای آبرسانی محسوب می شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن