اخبار مهم

۱۶۱ معتاد متجاهر در مشهد جمع‌آوری شدند

کد خبر : 54311

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ١۶١ معتاد متجاهر در اجرای طرح یک روزه ارتقای امنیت اجتماعی در کلانشهر مشهد جمع‌آوری شدند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ احمد نگهبان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در راستای پاسخگویی به خواسته های مردمی، ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها پاتوق های معتادان متجاهر را در محدوده صدمتری این کلانشهر پاکسازی کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲۳ خرده فروش مواد افیونی، ۱۶۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در محدوده «بزرگراه شهید بابانظر، شهیدچراغچی، پلیس راه امام هادی(ع)، محدوده میدان امام حسین(ع) و اسماعیل آباد» مشهد جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در این عملیات سه کیلو و ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و چهار دستگاه خودروی سواری و هشت دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان تاکید کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

حدود ٩ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن