اخبار مهم

کشف ۵۴۰ کیلوگرم حشیش در مشهد

کد خبر : 54229

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد ۴عضو یک باند توزیع مواد مخدر دستگیر و ۵۴۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده اعضای یک باند ۴ نفره قاچاق و توزیع مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات فنی ماموران انتظامی مشخص شد اعضای این باند به صورت عمده در قاچاق و توزیع مواد مخدر در سطح شهر مشهد فعالیت دارند.

نگهبان بیان کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پس از چندین شبانه روز کنترل نامحسوس سرانجام روز گذشته با کسب مجوزهای لازم قضایی طی ۳ عملیات مجزا ۴ عضو این باند را در یکی از روستاهای محدوده شمال شهر مشهد دستگیر و در بازرسی از ۳ مخفیگاه متهمان ۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر توهم زا از نوع حشیش کشف کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی اعضای این باند به مقام قضایی خاطرنشان کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق آن و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن