اسلاید شواقتصادی

درگفتگو با غرفه داران و بازدیدکنندگان سه نمایشگاه تخصصی حوزه صنعت پلاستیک، رنگ،شوینده ها و محصولات بهداشتی مشهد مطرح شد:

نمایشگاه ها، فرصت تعامل و سرمایه گذاری

کد خبر : 54093

نمایشگاه ها فرصت سرمایه گذاری، تعامل و معرفی فناوریهای جدید ، محصولات ،برندها و…می باشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری سه نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت پلاستیک، رنگ ورزین،شوینده هاومحصولات بهداشتی ،
این روزها نمایشگاه بین‌المللی مشهد شاهد برگزاری سه نمایشگاه تخصصی شامل ؛
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، پلاستیک ،ماشین آلات و تجهیزات وابسته همزمان با سیزدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوششهای صنعتی ،چسب مواد شیمیایی و کامپوزیتها و هشتمین نمایشگاه تخصصی شوینده ها ،مواد پاک کننده، محصولات بهداشتی و ماشین آلات است که تا ۲۱ مرداد ماه جاری ادامه دارد.
نمایشگاه تخصصی که با استقبال خوب مردم از شهرهای مختلف کشور مواجه شده است.
برای آشنایی بیشتر از کم و کیف این نمایشگاه به سراغ تعدادی از مدیران شرکت کننده، غرفه داران و بازدید کنندگان رفتیم تا نظرشان را درخصوص نمایشگاه مطلع شویم.

نمایشگاه ویترین یک شهر

شرکت تولیدی و صنعتی چسب مشهد به عنوان یکی از غرفه های این نمایشگاه تخصصی، بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور می باشد.
حسین محمودی خراسانی ،مدیر عامل این شرکت، درگفت و گو با خبرنگار ما نمایشگاه را ویترین شهر و استان دانست و بیان داشت : برگزاری نمایشگاه ها می تواند هم به مصرف کننده و هم به تولید کننده کمک کند . تولید کنندگان با عرضه محصولات، خودشان را بهتر می توانند معرفی کنند و بازدید کنندگان نیز از واحدهای تولیدی که هم برند هستند و هم‌ ازکیفیت خوبی برخوردارند، دیدن خواهند کرد واز طرفی حق انتخاب خواهند داشت. به اعتقاد من نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای این تبادل می باشد .

فرصت سمینار تخصصی

علی علیخانی، عضو هیئت مدیره انجمن کامپاند و مستربچ ایران ومدیر عامل بسپار شیمی سپیدان BCS نیز از مجموعه گروه انتخاب که در حوزه لوازم خانگی برند اسنوا و…فعالیت دارند. این نمایشگاه تخصصی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود : این نمایشگاه فرصت تجدید دیدار با تعدادی از مشتریانمان درمشهد بود و حتی بخشی از تامین کنندگان ما در این نمایشگاه حضور دارند وخوشبختانه ارتباطات و مشتریان جدیدی برایمان جهت فروش محصولات درمشهد مهیا شد .همچنین از طرفی درآخرین روز این نمایشگاه سمینار تخصصی ،ویژه صنعت خراسان را برگزار خواهیم کرد و ازتمامی شرکت های پلیمری و پلاستیکی فعال در استان خراسان رضوی دعوت بعمل آورده ایم تا آخرین دستاوردهای محصولات مان را برایشان ارائه دهیم .

جایگاه خوب نمایشگاه بین‌المللی مشهد

محمدرضاحسینا،رئیس مجمع فعالین اقتصادی استان ورئیس هیات مدیره شرکت شهنورشمس نیز برگزاری نمایشگاه های مختلف دراستان خراسان رضوی را یک فرصت عالی برای مشهد واستان دانست و اظهارداشت: مشهد مقدس به عنوان بزرگترین کلان شهرمذهبی جهان هر ساله پذیرای میلیون ها زائر از اقصی نقاط جهان می باشدکه این میزان زائر سالیانه،مشهدرابه یکی از شهرهای ویژه دنیا تبدیل کرده است.

این کارآفرین جوان یادآورشد: خوشبختانه با مدیریت و درایت خوب نمایشگاه بین المللی مشهد این هم افزایی روز به روز بیشتر شده است و دائما در هر نمایشگاه، درکنار هموطنانمان از اقصی نقاط کشور ،شاهد حضور و بازدید سرمایه‌گذاران خارجی زیادی هم هستیم.

بابک نیک نژاد، مدیر اجرایی شهریور پلاستیک که ازاردبیل در این نمایشگاه شرکت کرده نیز گفت:
بامشهد ارتباط خوبی دارم .مشهد شهری با ۳۰ میلیون زائر، سالانه ظرفیت خوبی برای تجارت محسوب می شود .همچنین امکان ارتباط با بازارکشورهای همسایه فراهم است .نمایشگاه بین المللی مشهد امکانات خوبی مانند، سالن های خوب،پارکینگ و … دارد وامیدوارم برگزاری نمایشگاه های تخصصی مشهد به یک تاریخ قطعی سالانه برسد که هرسال درهمان تاریخ برگزارشودتا ما بتوانیم با برنامه ریزی قبلی ودقیق تر حضور داشته باشیم. اگرچه همکاران زیادی از صنف خودرادراین نمایشگاه به عنوان بازدید کننده از شهرهای مختلف ایران دیدم که حتی یک روزه برای بازدید این نمایشگاه آمده اند.

حسین کسکنی، مدیر عامل فولادلند( فولاد ماشین پلیمر) که تولید کننده انواع ماشین های تزریق پلاستیک است نیز تصریح کرد: نمایشگاه امکان خوبی برای معرفی است وفرصتی برای ارائه محصولات جدید می تواند باشد .خوشبختانه طی این نمایشگاه بیشتر معرفی شدیم و همچنین چندین سفارش کار به ما داده شده است که برای رشد و توسعه تیم خوش فکر وجوان ما اتفاق قابل توجهی است.

جذب نمایندگی

علی بیدار از مجموعه نانو گستر، تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات خانگی و خودرویی به صورت نانو درباره شرکت در این نمایشگاه تخصصی توضیح داد: .
نمایشگاه فوق العاده خوبی است و از حوزه های مختلف نمایندگی ها تا تولید کنندگان حضور دارند و علت حضورم در این نمایشگاه جذب نماینده های مختلف از شهری های دیگر در بحث کارمان می باشد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن