استانیاسلاید شو

عملیات تکمیل پروژه فاضلاب نیشابور از ۴ جبهه آغاز شد

کد خبر : 54085

مدیر عامل آبفای نیشابور گفت: عملیات تکمیل پروژه فاضلاب این شهر با جذب چند پیمانکار در چهار جبهه به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مهر، جعفر تمیز صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان نیشابور اظهار کرد: پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیشابور با جذب شش پیمانکار دیگر و اجرای ۲۸۰ کیلومتر شبکه، ظرف ۵ سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل آبفای نیشابور از اجرای ۳۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در نیشابور (۵۵ درصد) خبر داد و گفت: پساب حاصل از تصفیه فاضلاب هم در قبال سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریالی شرکت فولاد خراسان و ساخت تصفیه خانه به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب برای مدت ۲۰ سال در اختیار این واحد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به بافت زمین‌های مناطق محروم که امکان حفر چاه جذبی را دشوار کرده است، این محلات را در اولویت اجرای شبکه فاضلاب دانست و گفت: پروژه فاضلاب شهر نیشابور سال ۷۲ کلید خورد و تا سال ۹۸ حدود ۳۸۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب از محل طرح‌های عمرانی در این شهر اجرا ش

همچنین مدیر امور آبفای زبرخان هم گفت: دو پروژه تامین آب پایدار در دو شهر تحت پوشش این امور با سه هزارو ۳۲۵ مشترک در حال اجرا است.

سید حسن رضائیان در جریان بازدید خبرنگاران افزود: مخزن هزار مترمکعبی شهر اسحاق آباد با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال و پیشرفت ۷۰درصد با هدف تأمین آب هزارو ۶۲۵ مشترک تا افق ۱۴۲۵ در دست ساخت است.

وی پروژه دیگر را چاه شماره شش شهر خرو علیا اعلام کرد که تا عمق ۲۸۰ متر حفاری خواهد شد و در حال حاضر عمق چاه به ۲۴۰ متر رسیده است.

وی از این پروژه به عنوان ششمین چاه شهر خرو علیا نام برد که با توان آبدهی ۱۵ تا ۲۰ لیتر برثانیه نیاز آبی هزارو ۷۰۰ مشترک را تامین می کند.

امور آبفا زبر خان به ۲۷ هزار مشترک در چهار شهر و ۵۰ روستا خدمت رسانی می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن