پاکبانان شهر مشهد از اعماق قلبم به شما خسته نباشی وخدا قوت میگم
زیبایی شهرم مدیون دست های پاک توست
گاهی مورد کم لطفی برخی از شهروندان میشوی
عیب نداره واگذر به امام رئوف که مهربان است
من وخانوادهام هیچ وقت حتی پوست یک تخمه را
هم توی خیابان رها نکردیم
و لی وقتی زحمت شما را در خیابان می بینم دعا گوی شماهستم
اجرتون با الله
واقعا بی دریغا زحمت میکشین
خدا قوت
پاکبانان شهر مشهد از اعماق قلبم به شما خسته نباشی وخدا قوت میگم
زیبایی شهرم مدیون دست های پاک توست
گاهی مورد کم لطفی برخی از شهروندان میشوی
عیب نداره واگذر به امام رئوف که مهربان است
من وخانوادهام هیچ وقت حتی پوست یک تخمه را
هم توی خیابان رها نکردیم
و لی وقتی زحمت شما را در خیابان می بینم دعا گوی شماهستم
اجرتون با الله
واقعا بی دریغا زحمت میکشین
خدا قوت