شهری

بکار گیری بهبود یافتگان اعتیاد با همیاری واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

کد خبر : 52977

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : بنا داریم با برنامه ریزی مستمر از ظرفیت واحدهای تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی استان برای حضور بهبودیافتگان از اعتیاد نیز استفاده کنیم تا بتوان بافراهم نمودن شغلی برای آنان از اعتیاد دور نگهداشته شوند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ؛ «جعفر فرشچی طوسی » در نشست هم اندیشی و تبیین طرح بکارگیری بهبود یافتگان از اعتیاد در واحدهای تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی افزود: ارتباط خوبی بین دادگستری استان با بخش صنعت و شهرکهای صنعتی در تمامی زمینه ها بویژه مسئولیت اجتماعی وجود دارد.

وی ادامه داد : محور همکاری مجموعه شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی با دستگاه قضاء استان در زمینه وظایف اجتماعی شامل دو بخش کمیسیون حمایت قضایی و بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان، استفاده از زندانیان در شهرکهای صنعتی و استفاده از بهبود یافتگان از اعتیاد در واحدهای صنعتی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت : هر هفته نشست کمیسیون حمایت قضایی از تولید در استان در یکی از شهرکهای صنعتی برگزار و مشکلات واحدهای صنعتی بررسی می شود، تاکنون زندانیان در واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی مشهد و چناران مشغول فعالیت شده اند.

فرشچی طوسی در پایان اعلام نمود : در این نشست مطالب خوبی توسط نمایندگان ادارات کل دارایی ، تأمین اجتماعی ، فنی وحرفه ای ، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر امتیازات تخصیصی جهت بکارگیری معتادان بهبود یافته به واحدهای تولیدی شرح داده شد که با برنامه مناسب اشتغال آنان به ثمر خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن