شهری

فراخوان جذب سرمایه‌گذار در پروژه سینما، بولینگ و بیلیارد منتشر می شود

کد خبر : 53716

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، سیدمهرداد رییس زاده مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: در ادامه روند جذب سرمایه گذار و در راستای فعال سازی پروژه شاندیز، فراخوان جذب سرمایه گذار جهت تکمیل و راه اندازی پروژه بولینگ، بیلیارد و سینمای مرکز خرید پدیده شاندیز با زیربنای تقریبی۵۲۰۰ مترمربع در قالب قرارداد مشارکت در ساخت یا قرارداد ساخت، بهره برداری و واگذاری (BOT) طی روزهای آتی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و سایت رسمی پدیده منتشر گردد.

وی در تشریح این پروژه گفت: مجموعه بولینگ و بیلیارد پدیده شاندیز واقع در بلوک دو مرکز خرید با زیر بنایی بالغ بر۲۳۵۰ متر مربع از جاذبه های سرگرمی تفریحی پروژه شهر رویایی پدیده شاندیز می باشد که شامل؛ سالن های بولینگ، سالن های بیلیارد، کافی شاپ و فضاهای خدماتی می باشد.

وی افزود: سالن های بولینگ با مجموع ۱۶ لاین و سالن های بیلیارد با مجموع ۱۶ میز می تواند از جاذبه های چشمگیر مجموعه مرکز خرید به عنوان یکی از بزرگترین سالن های تفریحی کشور باشد.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز ادامه داد: مجتمع سینمایی پدیده شاندیز واقع در بلوک دو تراز ششم پروژه مرکز خرید شهر رویایی پدیده نیز با زیر بنایی بالغ بر ۲۸۵۰متر مربع از جاذبه های بی نظیر فرهنگی پدیده می باشد که شامل سالن های سینما، فضاهای جنبی چند منظوره، کافی شاپ، فضاهای خدماتی و تراس می باشد. مجتمع سینمایی پدیده در طرح اصلی دارای دو سالن اصلی شماره یک و شماره دو که به ترتیب شامل ظرفیتهای ۲۲۶ و ۱۷۶ صندلی بوده و مجهز به آخرین تکنولوژی های پخش و با امکان پخش سه بعدی، چهار بعدی و پنج بعدی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود سالن های مجهز و پیشرفته تئاتر و برگزاری کنسرت در شهر مشهد و بالاخص شهر توریستی شاندیز، این مجتمع در نوع خود بی نظیر می باشد.

رئیس زاده از کلیه سرمایه گذاران و سهامداران پدیده که دارای توانمندی مالی می باشند دعوت نمود جهت سرمایه گذاری در این پروژه مشارکت نمایند.

وی اظهار داشت: همانگونه که قبلاً اعلام گردیده در فرآیند انتخاب سرمایه گذار، سهامداران محترم پدیده در اولویت انتخاب خواهند بود و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن