شهری

نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد ملزم به دریافت پروانه سازمان ثبت اسناد شدند

کد خبر : 53255

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: طبق مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار کشور، دریافت پروانه تخصصی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای همه صاحبان نمایشگاه های خودرو در این شهر الزامی است.

به گزارش صبح مشهد،حسین حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: دریافت این پروانه مستلزم گذراندن دوره های آموزشی تخصصی در اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی است، اتحادیه نمایشگاه داران خودرو به صاحبان کسب راهنمایی های لازم در این زمینه را خواهد داد.

وی بیان کرد: طبق این مصوبه همه نمایشگاه داران خودرو باید قبل از شروع کار خرید و فروش خودرو، پروانه تخصصی را از سازمان ثبت اسناد و املاک و تاییدیه مربوطه را دریافت کرده باشند، در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: در نشستی که با حضور نمایندگان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، اتاق اصناف، دادگستری و اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد برگزار شد،الزامی بودن دریافت پروانه تخصصی از سازمان ثبت اسناد و بررسی و عملیاتی شدن آن از طریق این اتحادیه به همه نمایشگاه داران خودرو ابلاغ شد.

حسینی اضافه کرد: همه صاحبان پروانه کسب در صنف نمایشگاه داران خودرو و همچنین کسانی که تاکنون نسبت به دریافت پروانه کسب از این اتحادیه اقدام نکرده اند، باید در ابتدا پروانه تخصصی را از سازمان ثبت اسناد و املاک دریافت کنند تا مجاز به معاملات و خرید و فروش خودرو در محل کسب خود باشند.

وی شمار دارندگان پروانه کسب معتبر از اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد را ۸۵۰ نفر ذکر کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن