اخبار مهم

پلیس نیشابور لودر خطرآفرین را با تیراندازی متوقف کرد

کد خبر : 53234

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پلیس این شهرستان با استفاده از قانون به کارگیری سلاح پس از تیراندازی های هوایی به سمت یک دستگاه لودر خطرآفرین شلیک و این خودرو را متوقف کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی افزود: دیشب شهروندان در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰، از حرکات غیر طبیعی و مخاطره آمیز راننده یک دستگاه خودرو لودر و برخورد با پست برق، درختان، وسایل نقلیه و همچنین ایجاد رعب و وحشت در مسیر حرکت گزارش دادند.

وی اضافه کرد: در پی این گزارش بلافاصله تیم های گشت با حضور در محل وارد عمل شدند و به راننده خودرو لودر که همچنان به حرکات مخاطره آمیز خود ادامه می داد با استفاده از علایم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن صدمه رساندن به خودرو های عبوری همچنان با حرکات مخاطره آمیز به مسیر خود ادامه داد.

احمدی افزود: پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح پس از تیراندازی های هوایی به سمت لودر شلیک و این خودرو را متوقف کرد و راننده که حالت طبیعی نداشت دستگیر شد.

وی ادامه داد: تحقیقات از این فرد با دستور مقام قضایی ادامه دارد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و افرادی که به واسطه حرکات راننده لودر دچار رعب و وحشت شده اند، می توانند برای پیگیری شکایت خود به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور واقع در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن