شهری

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبرداد:

آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی در مشهد 

کد خبر : 53098

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) و صنایع سرمایشی و گرمایشی به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت ساختمان کشور، در مشهد شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سعید صیفی در خصوص اهداف این نمایشگاه اظهارداشت: شناساندن پتانسیل های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه های مختلف ساختمانی، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از اهداف برگزاری این نمایشگاه بزرگ است.

وی بابیان اینکه این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز نمایشگاهی به مساحت کل ٢۵ هزار متر مربع در حال برگزاری‌ است،خاطرنشان کرد: ۱۸۰شرکت وبرند های شناخته شده در این نمایشگاه حضور دارند که ۷۰مشارکت کننده مربوط به خراسان رضوی و ١١٠ شرکت دیگر از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، یزد و فارس هستند.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران ادامه داد: سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات تخصصی از مهمترین زمینه های فعالیت مشارکت کنندگان در این رویداد است.

وی بیان داشت: علاقمندان به حوزه صنعت ساختمان و معماری می توانند تا ٢۶ خرداد ماه همه روزه ز ساعت ١۶ تا ٢١ با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد از غرفه های این رویداد بازدید نمایند.

شایان ذکر است ؛بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) و صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از ٢٣ تا ٢۶ خردادماه ١۴٠٢ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای عموم مردم خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن