شهری

سید مجتبی حسینی به عنوان مدیرکل زندان های خراسان رضوی منصوب شد

کد خبر : 52951

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی امروز در مراسمی به عنوان مدیرکل زندان های استان خراسان رضوی منصوب شد.

در متن حکم رئیس سازمان زندان‌ها، اصلاح و تربیت مجرمین و فراهم کردن بستر و زمینه لازم برای بازگشت به جامعه از جمله اهداف بنیادی سازمان زندان ها برشمرده شده و ایجاد زمینه اشتغال زندانیان ، ارتقاء سطح بهداشت و فرهنگ آنان و نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه ها و رعایت کرامت انسانی زندانیان بر مبنای روش های علمی در راستای سند تحول قضائی مورد تاکید قرار گرفته است.

شایان ذکر است حسینی پیش از این علاوه بر مسئولیت در حوزه های مختلف زندانبانی در استان زنجان و البرز ،مدیر کلی زندان های استان اردبیل و کرمان را نیز به عهده داشته است. بر اساس این گزارش در آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های خراسان رضوی که با حضور ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان های کشور و مقامات عالی قضائی و اجرایی استان خراسان رضوی برگزار شد، از خدمات و اقدامات تحولی و بنیادی سعید سرباز جانفدا طی دوران مدیریت در زندان های خراسان رضوی قدردانی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن