اجتماعی

کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی ایجاد شد

کد خبر : 52707

کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی به منظور ارتقای دانش این حوزه در انجمن مدیریت کسب و کار ایران ایجاد شد.

به گزارش صبح مشهد، دکترمحمدهادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران اظهارداشت: انجمن مدیریت کسب و کار ایران با توجه به بررسی‌ها و نیازسنجی‌هایی که داشته به این نتیجه رسیده است، کسب وکارها در ایران نیازمند آموزش در حوزه مدیریت هستند تا مسائل استراتژیک، کار و بازار را آموزش ببینند که خلا این موضوع در حوزه مدیریت کسب وکار کاملا محسوس است .

وی افزود: در همین راستا کمیته‌های تخصصی در انجمن مدیریت کسب و کار ایران شکل گرفته که از آن جمله می توان به ایجاد کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی اشاره کرد .
و طی حکمی علیرضا یعقوب زاده را به مدت یکسال به عنوان رئیس این کمیته منصوب کرده ایم .

عسگری تصریح کرد: در راستای تقویت دانش مدیریت کسب وکارها تصمیم گرفته شد، کمیته‌های تخصصی شکل بگیرد و در همین ارتباط برای مدیران کسب‌وکارها در طول سال دوره‌های آموزشی برگزار شده و نیازهای آنها در حوزه دانش مدیریت و کسب وکارها براساس دانش روز جهان برآورده شود.

دکتر علیرضا یعقوب زاده نیز ضمن قدردانی از دکتر محمدهادی عسکری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران بخاطر حسن اعتماد در انتخاب وی به عنوان رئیس کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی انجمن مدیریت کسب و کار ایران اظهارداشت: مسائل و نیازهای آموزشی کلینیک‌های درمانی و زیبایی در حوزه مدیریت، منابع انسانی و بازار از جمله مواردی است که در این کمیته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و در صورت تصویب آن در هیات مدیره، اجرایی می شود .

وی تصریح کرد: طراحی و تدوین استانداردهای کسب وکار و آیین نامه‌های حوزه کسب وکار در راستای بهبود مدیریت و فرآیندهای سازمانی از جمله موضوع هایی است که در کمیته تخصصی مدیریت کلینیک های درمانی دنبال کرده ، و تلاش خواهیم کرد ، با حضور اساتید و بزرگان و متخصصان این رشته مشکل و کمبودهای دانشی که در این حوزه، در سطح کشور با آن مواجه هستیم، تا حدودی جبران نماییم .

انتهای پیام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن