اخبار مهم

سوانح در خراسان رضوی یک فوتی و ۳۱ مصدوم بر جا گذاشت

کد خبر : 52634

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ سانحه تصادف و انفجار که طی شبانه روز گذشته در مناطق مختلف خراسان رضوی رخ داد، یک فوتی و ۳۱ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش صبح مشهد، محمد علیشاهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اثر حادثه نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی واقع در یکی از روستاهای شهرستان قوچان، ۶ نفر از اعضاء یک خانواده مصدوم و به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) شهرستان قوچان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که بامداد دیروز رخ داد، دختر بچه چهار ساله و پسر ۱۱ ساله وضعیت وخیمی داشتند و عضو دیگر خانواده، نوجوان ۱۶ ساله دچار سوختگی وسیع اندام شده بود.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان داشت: همچنین بر اثر تصادف پراید و کامیون در محور فریمان، ۲۵ کیلومتری مشهد که حوالی ساعت ۲۱ دیشب رخ داد، یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم که به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند.

علیشاهی گفت: تصادف ۲ خودروی پراید در خیابان طبرسی مشهد و انتقال ۶ مصدوم به بیمارستان هاشمی نژاد این شهر، واژگونی و سقوط وانت پیکان در محور مشهد به کلات با ۹ مصدوم، انحراف پژو ۲۰۶ در محور مشهد به فریمان نرسیده به فرهادگرد و انتقال پنج مجروح با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت زهرای فریمان و واژگونی مگان در محور چناران به مشهد با سه مصدوم از دیگر حوادث رخ داده طی این مدت در خراسان رضوی بوده است.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۶ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن