یادداشت روز

بهار غیرت

کد خبر : 52514

واژه ها طعم بغض دارند و نوای تکبیرگلدسته های غرور، بوسه بر چشم های اشک آلودی می زنند که مسیر عطرآگین پرواز از خاک فرا رفته تا آسمان ستاره می چینند.

صبح مشهد- می خواهیم کوچه های شهر را ورق بزنیم، خورشید پشت خاکریز غروب سنگر گرفته تا گام های نامردی، سنگ فرش کوچه های شهر را آلوده نکنند.

امروز خورشید، با نام پرافتخار شهید غیرت در هر کوی و برزن نور می پاشد و خاک ایران، این سرزمین حماسه، یاد و خاطره جوانی که از دیار سربداران، برای دفاع از حریم امنیت و عزت ناموس، احساس تعلق وآشنایی را جان بخشید نفس می کشد.

او با افتخار، شهید غیرت شد تا ما روزی هزار بار در سنگربانی از ارزش های این کشور وامنیت این مردم تا اوج شهادت موج بزنیم و یادمان بماند در قاموس زندگی مان، نگاه، تفکر و کلام و اعمال مان، یاد او را قاب بگیرد و مرهمی بر زخم های مان باشد.

ما غرق خویشتن نمی شویم؛ از کنار نیزه داران دیارعاشقی ایران سربداران به غفلت نمی گذریم و به یاد داریم پیشانی بندهای یازهرا(س) و یا حسین(ع) آذین بسته با گل سرخ خون رشادت و شهامت، نام وطن را بر تارک تاریخ جاوید ساخته اند.

نفس های مسیحایی شهید “حمیدرضا الداغی” در اردیبهشت غیرت، غرور ما را بر کتیبه عشق حک کرد و با از خودگذشتگی، خون حیات در رگ های انسانیت ومعرفت به جریان انداخت.

او با کوله باری از اخلاص و حس وظیفه شناسی، سینه اش مجمر آتش شد تا امنیت را احساس کنیم و بدانیم جوانانی از این جنس معرفت در پهنای این مرز پرگهر نفس می کشند و می توانیم در شط آرامش، با طهارت نگاه و کلام و استعانت از شفاعت و نیت مطهر شان وضو سازیم و بهار را تا همیشه لاله افشان بداریم.

بدانیم هرگاه از سختی و مشقت به تنگ آمدیم و رخ در صورت دل مان زرد شد به قاب عکس هایی نگاه کنیم که سبزیِ سرخی شهادت را به تصویر زندگی ما هدیه داده اند.

کوچه ها و خیابان های شهر و دیار ما تاریک نیستند و همگام با خادمان مردم در لباس مقدس پلیس، چشم ها و دل ها و قلب هایی که نبض زندگی دارند برای زندگی مردم، جان می دهند.

و بدانیم حجاب، مصونیت است و هر چه در پاسداشت آن نگاشته و نگاه داشته می شود برای امنیت است.

نویسنده: غلامرضا تدینی راد – رئیس مرکز رصد فضای مجازی، اطلاع رسانی و افکار عمومی پلیس خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن